3 juli

Nu efter rätt många timmars pluggande i körkortsböckerna känner jag mig faktiskt väldigt redo för min första körlektion med någon annan än mamma och pappa. Nu känns det mest bara jättekul! Ska ut och köra med pappa om 10 minuter och det ska också bli jättekul. Känner mig så positiv och duktig idag, det är nog mest för att jag har tagit tag i saker idag. Gjort lite nytta och fått undan lite plugg självklart kommer jag att gå igenom det flera gånger men nu har jag det i grunden och 13 fel av 102 vägmärken tyckte jag ändå va rätt bra även om jag inte är 100% nöjd!
Åhh mamma bakade cupcakes idag och det var så himla gott och väldigt mättande. Kommer nog upp en bild senare ikväll på hennes bakelser!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0