3 juli

Känner mig ytterst duktig som har planerat och skrivit en riktigt bra kalender dock i paint för juli, augusti och september. Det känns ändå jätteskönt att oragnisera sig lite. Typ planera in när jag ska plugga körkort och när jag ska jobba så att jag håller koll på allt.  Jag kommer ha det jättestressigt augusti/september bara för körkortet men jag ska fan klara det!

Har ju fått jobb nu under hösten och julen vilket jag tycker är awesome. Det ska bli skönt att tjäna pengar och kunna köpa mina egna biljetter upp till Stockholm, kunna lägga undan lite pengar och även kunna köpa lite kläder. Det har jag inte gjort på länge eftersom att pengarna inte riktigt räcker till allt när man har pojkvän i Stockholm. Vi planerar dessutom att resa i vinter och då måste jag kunna betala själv och därför tackade jag utan tveckan JA till detta jobbet.
Nu ska jag gå ut och dra en filt över benen och läsa lite i mina körkorts böcker. NU börjar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0