20 juli

hejsan hejsan,
börjar med en eller två frågor!
Varför är det så roligt att kolla på serier och varför blir man så känslosam så fort något händer(någon blir skadad eller dör) i serien?!


Idag idag idag,
har jag varit ute och på en löparrunda och det var satans skönt. Nu kurrar de i magen så jag ska äta lite frulle innan jag fortsätter packa idag klockan fyra bär det återigen av till Stockholm och på söndag åker vi till MAGALUF och det kommer bli awesome.
Det svåra och stora problemet är att packa bra och packa rätt för att det ska väga så lite som möjligt men det ska vara så mycket som möjligt. ARGGH :@
Men nu ska jag måla naglarna innan frullen !
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0