Trött tjej är på väg hem till mor och far ...

img_7037 (MMS)

Trött tjej är på väg hem till mor och far efter två fantastiska veckor hos min fantastiska pojkvän som jag tycker om så otroligt mycket. Ska åka hem över helgen och det ska faktiskt bli skönt att tex träffa kompisar och mysa med min prins som förhoppningsvis ligger där hemma och väntar.  Igår satt marcus, jag och Bobo uppe och kollade hockey, Sverige vann och vi var glada åt de! Woho! Allting har varit så bra här uppe och jag trivs helt fantastiskt bra. Åker upp igen på måndag och sen tar jag och "honung" vårt pick och pack och flyger till Afrika och Egypten för en vecka det ska bli super mysigt och skönt !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0