9 januari

svar till elin:
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/three-little-words-620/mesh-bandeau-dress-620042-14/
här har du länken till klänningen ! :)


Godmorgon.
jag har varit uppe i två timmar och hunnit packa klart. Alla kläder till stockholm och egypten är nerlagda. Tvivlar lite på skorna som jag har planerat ta med mig men så är det alltid. Jag hatar verkligen att packa för de blir allt för mycket på något vis. Jag kollade och enligt vår våg här hemma har jag inte övervikt och ligger faktiskt några kilo under max vikten! SÅ om jag vill kan jag ta med mig lite saker hem. Dock kan jag ju alltid lägga över lite saker i väskan som jag ska ha som handbagage när jag väl har lagt ut alla kläder som jag har tänkt ha hemma hos mannen min. När pappa har varit hemma och ätit ska jag hoppa in i duschen och raka min ben riktigt ordentligt ska även försöka fila min fötter så dom blir lena och fina.
så skriver mer innan jag går ner och "vaccar" mig som min man säger!
hörs, pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0