9 januari

ska fixa till håret nu sen ska jag gå ner till vårdcentralen för att få en dum spruta. Det kommer säkert göra skit ont och jag kommer säkert att bli sjuk av den... Dumma dumma dumma spruta. Ska vara där om en kvart så ska cykla ner om fem minuter, ni vet allt i Tyringe ligger ju så nära.
nu har jag nästan gjort allt på min to do list utom att bada fötterna och handla godis men de hoppas jag att jag hinner innan jag åker till tåget!
ska bli mysigt att komma upp till mannen igen. hoppas på myskväll! Får säkert hjälpa honom att packa eller så hjälper han mig :O ha-ha.
Följ mig gärna på instagram där jag heter alicenordin

skriver nog mer sen om jag hinner! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0