7 januari

Om en timme ska jag börja göra mig i ordning om en timme sedan ta tåget in till jossan för att äta gott och sen drar vi vidare på fest sen sover jag hos elin för att det inte är så himla lätt att ta sig hem till tyringe på natten! tack elin för sin gästvänlighet.
Åker nog hem tidigt imorgon och har en riktigt mys dag med godis, chips och massa film! Mest för att de är bästa bakisdagen som finns plus att jag måste börja packa och så innför egypten har skrivit en skit bra list på saker jag ska ha med mig för att inte missa något som faktiskt är viktiga.
nej nu blir de en sväng med hunden innan jag börja göra mig i ordning hemskt vad tiden går fort ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0