6 januari

hemma!
står på mitt rum och känner att någonting faktiskt saknas, min kära pojk som lämnade kvar i huvudstaden. Ska upp till honom igen på måndag! Visst är det skönt att vara hemma.
Ska göra absolut ingenting ikväll ska bara försöka kolla på alla avsnitt av PH norge och elsas världs ska även kolla the voice sverige. jag är så lycklig att play finns för de är de bästa eftersom jag är ganska dålig när de gäller att kolla på tv i rätt tid så missar alltid mina program. men nu ska jag börja med och kolla på grey´s anatomy! MYS
ska även be mamma och pappi kolla igen taxfree katalogen så jag kan skriva till min man vad vi ska beställa för just de på onsdag åker vi till egypten!
hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0