29 januari

hejhej,
tjejkvällen igår var riktigt lyckad och det blev mycket skratt kvällen slutade med att alla bara satt upp och ner av "uttröttning".
Idag har jag kollat på fotboll och pluggat och det är i stort sätt hela min dag. Andreas ringde innan och det gjorde mig så fruktansvärt glad eftersom att jag saknar honom och har varit lite nere ett tag.
Nu är jag på bra humör igen och ska försöka mig på en ny vecka i skolan trotts förkylning, huvudvärk och halsont. Under veckan som kommer jag skriva två arbeten och påbörja ett sen ska jag även skriva prov på tisdag och göra muntligt prov imorgon så jag har mycket att göra! Det ska jag klara och till helgen ska jag belöna mig själv med lite godsaker och kompishäng! Även ha de som en liten plugghelg!
så jag har min vecka fixat så jag behöver inte oroa mig för att bli uttråkad!
NU säger jag godnatt och sov så gott!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0