24 januari

Godmorgon,
tänkte gå in på datan och skriva en bok sak till engelskan mest för att de är lättare än att skriva på papper. Har haft en hemsk natt. Mådde jätte dåligt igår när jag kom hem från träningen eller ja stort sätt hela dagen eftersom jag känner mig "sjuk" eller mest jävligt förkyld så blev jag täppt i näsan efter träningen men tog inte näsprej för att jag vet att jag får näsblod av de så då slutade allt med att jag vaknade klockan halv två att jag inte alls kunde andas och fick panik.. sen har jag knappt kunnat somna om utan har mest sovit i omgångar.
men mår lite bättre ändå och känner mig taggad på att gå till skolan.
Ska göra den bok saken nu sen ska jag gå ner och äta en god frukost och bara sitta framför tvn och njuta en stund under en filt sen får väl jag skjuts till skolan av pappa. Det tycker jag iaf eftersom jag hatar att ta bussen på morgon.
Efter skolan hade jag faktiskt tänkt springa en runda i skolan mest för att se om jag kan få liv i huvudet som fortfarande gör ont.
så då vet ni lite om vad jag hade tänkt göra idag.
ps. handbollen sög igår. ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0