23 januari

Godmorgon,
som ni kanske såg la jag upp bilder igår från resan. Det var bara några och när Andreas kommer hem från asien kommer de fler(han lånade min kamera).
Jag vaknade kanske kvart i fem av mig själv och det kändes ganska skönt dock med huvudvärk och halsont men de är sånt man får ta när de är kallt ute... eller?
Ska åka till skolan om precis fem minuter och det känns helt okej första dagen efter "lovet" eller mitt långa lov på en månad! Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till alla kompisar!
Efter skolan ska jag bara plugga och springa och ikväll blir det träning och jag skojar inte om jag är taggad inför den! Åhh vad jag längtar, har nog varit jätte bra med ett litet "uppehåll"!
hörs mer senare !
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0