23 januari

hejsanhejsan bloggisen!
har mer motivation till att skriva här nu så jag hoppas ni som läser är nöjda och glad även fast jag ibland bara skriver "skit".
Har precis kommit hem från en extremt bra fysträning fy vad jag älskar att träna stenhårt tills jag verkligen känner att nu måste jag kräkas. Känslan efteråt är så jävla go! Har redan bestämt mig för att springa en runda imorgon direkt efter skolan innan jag börjar rå plugga inför provet på onsdag! Nervös inför provet men lite träning på de ska de nog gå bra.
Nu är jag helt slut och ska gå ner och spänna nerverna lite till genom att kolla på handboll ska även trycka i mig ett lass köttfärs och spaghetti! MUMMA! säger jag bara.

kommer rå plugga hela veckan och det känns verkligen bra att göra det! Ska även försöka att börja läsa en ny bok! Att spendera tid med vänner i helgen får helt enkelt vänta tills nästa helg men sånt är livet när man tog lite extra jullov men skönt var de så jag ska inte klaga!
nu säger jag även godnatt här eftersom jag inte kommer hinna skriva mer idag!
puss på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0