22 januari

hejhej, det var himla längesen jag skrev någonting här!
Men jag är hemma och välbehållen i skåne igen! Även fast jag saknar min man som jag nu ska vara utan i drygt en månad eller ja tre veckor om jag har tur. Det vill jag ha, för nu har vi spenderat en månad tillsammans förutm en liten helg och det har varit en riktigt härlig tid då vi även har varit i egypten så vi har haft de mer en bra med lite ljusterapi så är jag faktiskt ganska skolmotiverad nu men får se hur jag känner efter första skoldagen imorgon!
Jag saknar redan min man som faktiskt åker till asien imorgon och jag är så himla och nedrans avundsjuk för jag hade gärna hängt på! synd att jag inte är rik och inte gick i skolan då hade livet varit så mycket enklare!
skriver mer sen nu ska jag sjunka ner framför tvn min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0