22 januari

Just nu tänker jag bara en tanke i mitt huvud och det är att jag måste ta tag i mig själv och sluta äta en massa skit när jag inte tränar som vanligt. Så därför har jag bestämt mig för att köra hård träning i en månad plus att jag ska sluta med allt sött och gott under vardagarna alltså bara äta godis och dylikt på lördagar eftersom jag anser att fredag är en vardag så ska jag inte äta den dagen.
Jag ska i stället ersätta mitt socker begär med osötat té VILKET JAG TYCKER ÄR EN RIKTIGT BRA IDÉ!
Jag känner att jag måste göra någonting av mig själv att verkligen börja ta hand om mig själv och min kropp så att jag slipper bli sjuk hela tiden.
Så imorgon tänker jag göra en nystart på livet!


Kvällen har varit lång och seg men jag ska snart tvätta av min ansiktmask och sen börja städa och plocka undan lite smått som bara ligger och skräpar ska även börja på ett utdrag till företagsekonomi eller ja fortsätta läsa igenom alla sidorna som jag skrivit ut sen skriva utdrag. Satt precis och planerade hela veckan eftersom jag känner att jag behöver en plan så att jag inte smiter undan från plugg och träning. Just nu känner jag mig fruktansvärt motiverad och taggad på förändring!


Det ända som gör mig lite nere är att jag nu och i tre veckors tid inte kommer ha lika bra kontakt med mitt hjärta och att vi inte kommer prata lite varje dag som vi har gjort nu i 3-4 månaders tid. Det är nog därför jag tänker hålla igång så mycket som möjligt så att jag inte tänker på de så mycket för sen kommer han hem och då kan jag mysa och gosa med honom hur mycket jag vill!


NU säger jag godnatt och att vi förmodligen kommer höras imorgon!
Pusspuss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0