1 januari

hej, har precis städat här hos min man så nu ska vi duscha sen blir de till att dricka cola och käka onyttigheter hela dagen. Ska nog även ta oss igenom några filmer. Saknar alla där hemma ganska mycket faktiskt men har det himla trevligt här uppe också!

Igår hade vi himla roligt och de började med att vi hade lite förförrätts tävling och min vann så den ska jag bjuda kompisarna på där hemma! Sen åt vi mat och det var så fruktansvärt galet gott och jag var riktigt nöjd. Sen pratde vi vidare och så det var jätte fint vid tolvslaget eftersom vi gick upp på ett "berg" precis utanför huset här. Så vi såg över "hela" huddinge. Det var galet fint iallafall.
Nu väntar jag på min tur in i duschen och det ska bli så jävla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0