9 februari

hejsan, efter en härlig hård träning ska jag nu hoppa in i duschen sen belöna mig själv med lite mannagrynsgröt! MUMS säger jag bara!
ska försöka börja springa nu varje dag eller var tredje dag mest för att få upp kondisen till ute säsongen som vi börjar med nästa veckan när vi går ut på grus! WOOPWOOP som jag har längtat efter att få komma ut och springa och nu är jag ju HELT frisk och känner att det är dags att dra igång på allvar nu! 
Imorgon är det FREDAGFREDAGFREDAG och jag längtar efter helg även fast jag ska ta en mys&plugghelg så ska det ändå bli skönt att slippa vara i skolan!
bild på sen söt bebis som jag hittade på google inte för att jag sitter och söker på bebisbilder menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0