8 februari

Godmorgon!
Jag är uppe och pigg eller?!
Jag är inte alls pepp på matteprov idag, känner bara att jag kommer stressa igenom de för att jag helt enkelt inte vill glömma att göra någon uppg!
hatar matteprov hatar matteprov hatar matteprov hatar matteprov....
Nej men efter provet ska vi i elevkåren börja dela ut studentmössor och det ska faktiskt bli kul eftersom studenterna 2012 kommer bli glada över att få sina bl.a. min bror!
Sen är det möte på tekniskan, kanske inte kul men det ska verkligen bli trevligt att träffas deras elevkår.
Jag börjar egentligen inte fören tio så hade inte behövt gå upp förens om en timme men nej jag struntar i min sovmorgon idag och försöker göra en go frulle ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0