5 februari

hejhej,
Är lite avundsjuk på mami och papi som åker till hässleholm ikväll för att kolla mikael wiehes konsert.
Men rasmus och jag blir hemma och ska ist för att äta thaimat äta tacos och det är ju så fruktansvärt gott.
ska om bara en liten stund slänga fram historiaboken och matteboken för att plugga lite men nu tänker jag bara ligga här på soffan och mysa lite! känns som jag behöver det.
Satt precis och kollade bilder här på pappas data och hittade en massa machbilder och det finns inget som gör en så sugen på match som bilder från gamla matcher. Åhh vad jag längtar till matcherna börjar denna säsongen!
Känner att jag verkligen har fått tillbaka suget för träning och match nu efter mitt "lilla" uppehåll nu under jullovet. Denna veckan nu när jag är frisk ska jag börja va ute och springa lite varje dag måste komma i form inför ute säsongen!
hjärnskakning nr2 den säsongen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-02-05 @ 22:17:55
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0