4 februari

hejsan hejsan!
Jag kan börja med att skriva lite om melodifestivalen...
Den var inge bra och jag ångrar att jag tittade även om jag måste erkänna att jag kände mig tvungen. Ha-ha. Åkte aldrig till tommy utan vi låg och smsade och skrev att Loren och Dead by april kommer gå till globen och så blev det ! hahah det var kanske inte så svårt att gissa eftersom de var de ända bra låtarna ikväll. Alla andra skämde ut sig. Det är i alla fall vad jag tycker. Gina var rolig som vanligt och låten de sjöng var faktiskt bra nästan så att jag hade röstat den vidare. // Argtmelodifestivalenfan

Nu är klockan halv elva och jag har bestämt mig för att skriva detta lilla inlägget sen ska jag faktiskt ta tag i att städa mest för att jag är trött men vill inte sova eftersom jag kanppt varit uppe tolv timmar och det känns som de är skandal.. När jag hade ätit frukost vid tolv sov jag på soffan till klockan fem så allt som allt idag har jag nog bara varit vakn 6 timmar.. HUR KAN JAG VARA SÅ TRÖTT?! eller det är kanske så att jag sovit för mycket men så fort jag lägger mig i soffan somnar jag. Vi måste nog skaffa en hård och obekävm soffa!  ha-ha
Nej men skriver kanske mer sen!
PUSS
-jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0