3 februari

Sena nätter
långa dagar.
Godmorgon bloggen. Idag fick jag dra mig ur sängen lite och jag ville egentligen ligga kvar en stund till men Nä går man i skolan får man gå upp tidigt för att göra sig fin... eller bara äta frukost! Jag ska gå ner om någon minut och käka mest för att jag är så hungrig att jag skulle kunna äta upp en gris.. eller inte men ni förstår. Åt nästan ingenting igår för jag hade så ont i munnen gick knappt att äta potatismos. Det var jobbigt men Andreas ringde igår och det var trevligt, skönt att få prata av sig lite med honom. Saknar honom här hemma och de är rätt så jobbigt att inte kunde ringa var dag.

Idag? vad händer idag? Jo idag så händer de ungefär så här mycket [         ] nej men idag ska jag först gå en riktigt lång dag i skolan och "plågas" lite precis som alla andra, sen efter de får jag skynda mig hem och göra mig fin inför kvällens "mysiskväll" med laget. Det blir att käka tacos och göra några lekar och så. Det kan bli riktigt roligt!
Ska även gå in på H&M idag för att se om jag kan hitta något skoj! Men nu första lektionen blir de Danska och det är faktiskt kul så nu ska jag gå ner och käka äggröra!
hahah vilken bild! gammal som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0