29 februari

hejsan,
Har skit ont i nacken eftersom jag spände mig så mycket igår när vi gjorde prov.
Ska nog gå ner och göra frukost snart för soon är det "vakna med the voice" som jag faktiskt har kollat på varje morgon nu (när det är skola) sen jag gick i åttan alltså drygt fyra år vilket för övrigt är ganska lång tid.
Fast det är så satans bra.
Pengarna har ju kommit in på kortet och jag vet att det skulle vara skönt att få shoppa något och jag vet precis vad jag vill ha men känns så surt att göra av med pengarna första dagen man har dom.
Ikväll ska jag rå plugga på danskaprovet imorgon och på naturkunskapsprovet jag har imorgon. De är nästan bara massa danska glosor och i naturen är det ekologi som är riktigt jävla tråkigt till och med min "naturare" till pojkvän tycker det. Hatar egentligen att rå plugga men det får man göra när man inte sköter sig och gör det några dagar innan.

Så nu tänker jag koppla av en timme innan de bär av till skolan.
Så vi hörs absolut senare!
min snug och glass med hallon funderar på att snugmysa ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0