27 februari

Godmorgon
Här sitter jag ganska pigg men ändå väldigt väldigt trött. Tog en riktigt skön dusch precis, det finns nog ingenting som är bättre på morgonen förutom en riktigt varm, skön dusch för att vakna till lite.
Vad händer idag då?
Jo idag så kommer jag nog gå hela dagen i skolan och tänka fan, tusan och satan vad jag vill hem men jag ska kämpa på. Önskar att det kommer ett sommarlov snart med värme och en lång ledighet. Varför blir man så skoltrött?
Ska även råplugga inför slutskrivningen i svenska och Fe-provet imorgon. Kan bli kul! Ska gå på min första uteträning ikväll vilket ska bli kul men kanske kallt.
Nu ska jag kolla hur vädret blir idag för att se om jag kan använda min vårjacka som jag köpte för två veckor sen.



Kommentarer
Postat av: Marigona

Sötis.

2012-02-27 @ 07:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0