26 februari

hejhejsan,
Hur lite eller mycket jag än dricker mår jag ändå apkasst dan efter så jag tror jag ska börja supa till det som fan varje gång. Dansa i neon var min grej igår och jag körde järnet. Hjälpte folk som fick besök av ulrik, alltså det som kräktes. Jag tycker det var självklart att hjälpa till när någon annan mår dåligt eftersom det skär lite i lill-hjärtat om jag bara skulle ha lämnat. USCH fy. Mamman i mig säger "HJÄLP TILL"!
Idag, fick jag gå upp 06:30 för att dra upp min man ur sängen för att sedan sätta honom på tåget hem eller ja inte hem utan till fjällen, för han drar till fjällen och åker skidor. Jag stannar dock hemma, pluggar och käkar godis.
Det är super jobbigt att lämna honom nu eller lämna honom och lämna honom utan mer när han hoppar på tåget och vi säger att vi ses igen om två veckor. Jag vill spendera alla mina dagar med honom, för han är underbar!


Iaf har vi haft en bra lovvecka som har bestått av snickeri, pussas och shoppat, vilket har varit väldigt trevligt. På tisdag har jag prov och det känns mindre kul men jag ska plugga lite nu och läsa tristan och Isolde boken, skriva ner lite antteckningar och bara mysa den här söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0