26 februari

Nu tänkte lilla jag hoppa ner i sängen efter att ha tagit ett skönt fotbad, smetat in mina fötter i balsam dragit på två par strumpor för att det ska bli varmt och gojsigt och imorgon när jag vaknar ska jag smeta in dom i fotkräm. "fotarna" kommer bli som små bebisrumpor!
Big brother idag var kul men det var synd att petronella lämnade även fast jag ogillade henne i smyg.

Imorgon börjar skolveckorna igen. Tur att det bara är 5 veckor till nästa lov. Haha kul att jag skriver de men ungefär på mitten har vi en långhelg vilket innebär mys med mannen vilket innebär att jag är en lycklig kvinna i mina bästa dagara. Nu är pluggmode inställt, fokus&ännu mera fokus!

Ska även kunna unna mig något gott när pengarna kommer in!

sov så gott ni bara kan!
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0