21 februari

Hejsan bloggen,

tänkte plugga idag men nej det har jag inte gjort tycker jag förtjänar en dags paus efter allt hårt slit igår.
Andreas kommer idag och jag ska snart åka in till hässleholm för att möta upp honom. "Snäll flickvän".
Ikväll ska han kolla fotboll och jag ska färga håret eller slinga det så att lite av den mörka äckliga utväxten försvinner ska nog klippa mig lite också mest för att det behövs och för att jag inte vill få sådär utplattat och slitet hår igen.. USCH och fy. Har inte plattat håret på några veckor nu och börjar faktiskt trivas i mitt lockliga hår. Även fast det ibland är platt utan att jag vill de längre. Ha-ha som det kan bli.
Har plattat håret sen jag var 13 alltså i drygt 4 år vilket är INTE BRA och INTE OKEJ, jag visade mig aldrig i lockigt hår för mitt självförtroende inte pallade de eftersom de var sämst.


Saknar dig rebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0