20 februari

Godmorgon bloggisen!

Sitter just nu och käkar kram och skriver de första av tre arbeten som är planerade att vara klara innan klockan 12:00 imorgon. Det kommer säkert gå skit bra! Det är ju bara att kämpa på eller ja jobba på. När dessa arbeten är klara så ska jag börja plugga på FE-prov som kommer vara super svårt denna gången men jag ska sikta på stjärnorna hade jag tänkt!
Vår historialärare är riktigt smart som ger oss massa arbeten och säger att vi kan arbeta hemma om vi vill för då behöver inte hon heller vara i skolan! Ha-ha, bara att det är så jävla tråkigt att göra arbete på arbete eller det är egentligen bara till att svara på massa, massa frågor. Hela 20 st om mellankrigstiden och 11 stycken om nationalism och imperialismen. Det kan bli en kul kväll. Ska även på börja arbetet som jag ska redosvisa om på företagsekonomin. Känner att det här lovet kommer bli sååå kul.
Imorgon kommer dock Andreas hit och livar upp stämningen lite extra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0