20 februari

Det finns ingen bättre känsla än känslan efter ett bra träningspass. När man är helt mjuk och varm i kroppen.
Sitter nu här återigen efter en varm skön dusch med läxor upp till hakan och försöker beta av allt i en bra snabb takt samtidigt som jag bara ser högen bli mindre och mindre så längtar jag bara mer och mer till Big brother börjar på riktigt idag.
Det var ju bara insläpp igår vilket också var roligt att titta på när man fick se vilken salig blandning av folk det var undrar jag lite hur det kommer gå med alla starka personligheter i år. Hoppas det blir minst lika bra som förra året. Tycker dock att det är lite roligt att hon gravida tjej väljer att föda i tv. Kan bli kul med en liten bebis i huset även om folk kommer bli satans arga på den!
Nu är denna snabbpausen över och jag ska åter igen återgå till min läxhög....

Imorgon blir det nog xbox träning! Jobbigt men samtidigt skit kul?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0