20 februari

Om en pytte liten stund eller ja en kvart så tänker jag åka till fyrträningen även fast min högra nosestril inte vill sammarbeta och nog helst bara vill ta det lugnt alltså inte andas idag så den täpper till sig hela tiden.. ARGGH :@
Kan ge upp tanken om att bli frisk för det verkar jag aldrig bli... Såå himla trött på förkylningar, huvudvärk och annat bajs som man går igenom under vinterhalvåret. Jag är aldrig sjuk under sommaren inte ens lite snuvig allting kommer på vintern och det suger!





Det ska ändå bli skönt att träna!
Efter träningen ska jag börja på det två arbeten som jag ska göra idag och imorgon. Har varit skönt att få klart de två arbetena som jag hade som prio ett idag vilket innebär att ångesten för att inte bli klar har släppt lite ska bli skönt att bli klar med allt och sen bara njuta till 100% av lovet. Hoppas min älskling har lite förståelse med att jag måste plugga imorgon och lite på onsdag med de brukar han faktiskt ha och det är himla bra!





Ska även kolla BIG BROTHER klockan 22:00
Men först ska jag lägga allt fokus på fysträningen där jag faktiskt tänker GE ALLT som bejamin säger i alla sina videosar!
älskar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0