20 februari

hejsan,
det är så himla tråkigt att plugga, så himla, himla tråkigt men det är något som måste göras och jag är dum nog att ta små pauser hela tiden hade jag bara satt mig ner och fokuserat riktigt ordentligt hade de nog gått riktigt fort att göra allt men det är så himla svårt när man ska göra saker på datan och ens fokus hela tiden glider över hit eller till facebook. Hemska, hemska facebook som verkligen är beroende framkallande. Det är hemskt egentligen om man tänker efter för varje gång jag klickar in på telefonen så kollar jag alltid facebook först. Man kanske borde trappa ner?
haha, hemskt men sant!
Det ända jag har i mina tankar just nu är hur mycket jag vill ha ett på jeffery campell skor och därför tänker jag "starta" mitt låtsas företag genom att ha en skoaffär med mssa fina high heels skor! hur fantastiskt är inte det. Då har man ju en anledning att sitta och titta på alla finsare hela dagarna för man gör ju faktiskt sitt arbete då!
hahah !
Nej men nu ska jag fortsätta skriva tråkiga svar på mina tråkiga frågor!
HÖRS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0