13 februari

Godmorgon,

Har precis kommit ur duschen och ska tänkte att jag kan skriva här när jag ändå är uppe så tidigt.
Ska försöka få mamma till att göra havregrynsgröt till mig mest för att de är den bästa frukosten någonsin och för att jag har dragit på mig ännu en förkylning och vill göra ha något varmt till frukost.


Hatar att vara förkyld och förstår inte hur jag kan bli förkyld så ofta. Så fort jag blir lite frisk blir någon annan i min omgivning sjuk och sen smittas jag igen.. Jag är så himla trött på att vara förkyld! Så idag hade jag tänkt börja äta vitamintabletter för att se om mitt immunförsvar får lite extra kraft att försvara mig mot alla snorattacker(fy vad de lät äckligt men ändå ganska kul)
"hejhej, här sitter jag på en dromedar"

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan va ball!



SV: Jens köpte mina från Nelly men finns även att köpa på Nastygal och Henry Kole så det är bara att kolla på alla hemsidor som säljer Jeffrey Campbell :)

2012-02-13 @ 07:54:33
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0