13 februari

tack för svaret knattis! Är sjukt avundsjuk på dig som har en så bra pojkvän som köper jeffery campbell skor till dig!


Hejhej!
Nu är de äntligen klart och ska fixa de sista med radavstånd imorgon i skolan sen är det klart för att lämnas in och det känns jävligt gött 3 dagars hårt arbete har lönat sig till slut! Nu är nästa mål att klara tyskaprov utan problem.
Börjar bli ritkigt förkyld men jag hoppas det går över om någon dag nu när jag lever på vitamintabletter och té! Gott och väldigt hälsosamt just nu.
När jag kom hem från skolan var jag helt slut och hade tänkt städa innan träningen men de orkade jag inte blev ist att jag låg och kolla grey´s anatomy i sängen tills det var dags att åka på träning vi gjorde Yoga idag och det var faktiskt kul. När jag kom hem var jag helt fast besluten vid att städa så de gjorde jag och fint blev det också, bäddade rent och då har jag min vanliga tvångstanke om att raka benen så det gjorde jag också och skönt var de!
Nu tänker jag krypa ner bland alla kuddar och mitt stora fluffiga täcke, tänka på min man som jag tycker så mycket om och titta på något meningslöst tv-program !
"hejhej här är jag när jag bakar bröd med beduinbarn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0