12 februari

Hejsanhejsan,

efter två dagar av migränattacker och illamående så håller jag nu på att färdigställa mitt arbete om fiskodling och jag rekommendera till alla er där ute att aldrig göra ett arbete om de för det är skit svårt och jättejobbigt att skriva om positiva effekter och eventuella möjligheter med fiskodling. Det står nästan bara massa negativa saker om det så jag förstår inte varför de inte finns.
Annars idag har jag bara pluggat historia eftersom vi har prov imorgon och det ska verkligen bli skönt att få de avklarat, det handlar ifs om första världskriget och är kanske inte jättesvårt men man vill ju få med som mycket som möjligt för ett ultimat betyg! he-he. Så efter imorgon ska jag börja plugga inför tyskaprovet som vi har på fredag och jag behöver verkligen få bra betyg där så ska plugga stenhårt.
Jag längtar redan till nästa vecka då Andreas kommer ner till mig och spenderar mitt lov med mig nu när gottegrisen linnea åker till Sri Lanka och Beckis åker till Österrike! Får passa på att hitta på något med min vapendragare rebecka p ist.
Nej nu ska jag kolla på wallander äta min favorit chips "kebab drömmen" och bara njuta av att ännu en dum provvecka är ett faktum.
lyckliga stunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0