2 december

7 timmar senare är jag klar med svenskan, bara historian och Thairedovisningen kvar då ja! Ska försöka bli klar med allt innan solsidan och är jag inte klar med allt är det inte hela världen! 
 
Efter en stunds pluggande började jag känna lukten av lussbullar och visst hade mamma bakat så smakade lite på glöggen men den var inge god så tog två lussebullar i stället! Kan säga att av alla bakbullar i hela världen så är lussebullar mina favoriter! MUMSMUMSMUMS! För övrigt har julmusiken strömmat ur mina högtalare hela dagen och det har varit så himla mysigt! 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahahahahahah töööööööööööööööööööööönnnnnnnnnnnnt! du har skrivit historian i dina två senaste inlägg så är det religion, hahahahahahahah!
;);)
vilken mysig dag du verkar ha haft, gött att pluggningen går så bra! :D

Svar: typiskt! :) hahahha :)
Alice Nordin

2012-12-02 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0