1 december

åhh så himla lycklig! 
 
Det är första december och snön kom galet lagom! Ännu har man inte tröttnat på blöta fötter och frusna fingrar. Just nu tycker jag bara det är jättemysigt med lite snö, julstjärnor och imorgon är det adventsfrukost! Åhh älskar livet! 
 
Har inte pluggat någonting idag vilket innebär att jag kommer behöva plugga hela dagen imorgon, Känns ändå helt okej eftersom jag och mamma var på musikal idag. Vi kollade på cats och den var hur bra som hellst! Gillar verkligen musikaler där dom sjunger genom hela eller i alla fall 95% av tiden! 
Nu tänkte jag faktiskt spela SIMS, ska testa om mitt djurliv går att instrallera och går det inte blir jag arg men de duger utan också! 


 
Glöm inte besöka vår facebooksida och beställ ditt KnitCase! 
http://www.facebook.com/pages/KnitCase-UF/494127387267058?fref=ts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0