16 augusti

hejhejhej,
torsdag idag och jag har så himla mycket att göra, hade tänkt att jag skulle sova lite längre idag men nej så blev det inte vaknade klockan sju och tänkte att klockan var kanske nio. Kollade ut och såg det fina vädret och tänkte fan eftersom jag kommer spendera mesta tiden av min dag på jobbet eller på lektion på tt och efter det försvinner solen och då ska jag övningsköra med pappa. Hoppas bara det blir lika fint väder imorgon för nu missar jag en hel soldag.. Suck.. vädret ska tydligen se ut som idag ( kände att jag fick lite stekångest som carro skulle säga)
Eftersom jag igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig att det är helt omöjligt att gå på träningen ikväll ska jag därför (om det inte är för mörkt) köra ett träningspass här hemma med antingen löpning eller cirkelträning eller så kör jag både och. På måndag börjar min riktigt träning inför göteborgsvarvet, jag tänkte börja lugnt med att inte springa så långt och sedan bygga upp det mer och mer har ju knappt tränat på hela sommaren! Så detta blir årets (fram till i maj) utamning och jag känner, hoppas och vill verkligen klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0