9 augusti

Torsdag idag vilket innebär jobb. Även om jag fortfarande inte hatar mitt jobb eller tycker det är tråkigt så känns det lite dumt att åka iväg mitt i en dag och jobba kommer kännas lite bättre sen när jag går dit direkt efter skolan och det blir lite mer rutin i de hela.
Någon som är bra med den här dagen är att jag har lagt ner mycket energi på att plugga körkort och har bestämt mig för att jag verkligen ska göra två test om dagen tills alla testerna är klara och det ska dom vara i god tid innan körkortet ska tas alltså inte stressa för att jag ska bli klar två veckor innan. För från och med nu så finns inte stress för mig.



Andreas kommer hit idag och det är jag glad över! Även om han kommer sent så ska det ändå bli mysigt att krypa ner bredvid honom ikväll! Sen väntar en hejdundrande helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0