28 augusti

Hejsanhejsan,

här sitter jag ombytt och klar, ska snart åka med pappa till skolan. Känns dock bättre att åka till skolan detta året än förra då det nästan bara är massa roliga ämnen nu! WIOHO.
Efter skolan idag ska jag gå direkt till jobbet och sen blir det hem och plugga, lite matte, lite tyska och lite annat som behövs göras. Var helt enkelt för trött igår efter att jag hade varit i skolan, på körövning och träning. Ibland tar man bara slut på sig själv.
Idag ska jag nog köra på klackisar men tar med mig ett par converse ifall det blir för jobbigt att gå i. He-he som vanligt... Ska testa ett par nya skor och det bidrar till lite smärta. Sånt man får ta när man är tjej dock.
Men vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0