19 augusti

hejsan,
sitter nu här igen framför datan, har nästan precis kommit hem från Klaras kalas. Hon har ju blivit 8 år så hon är en stor tjej nu. Det bjöds på hamburgare och sen fruktsallad och glass till efterrätt passade mig helt perfekt. Om en liten stund ska jag gå ner och slänga upp lite bär så att jag kan göra en god smothie till morgondagens frukost. Tycker faktiskt jag är vädlgit smart som gör frukosten kvällen innan ( dock inte mackor och sånt) men smothiesarna eftersom det låter och tar lite tid med att diska och göra rent. Får även mycket mer tid på morgon som att jag slipper stressa vilket ska bli roligt att se hur mycket stress de kommer att vara.
Har min nya tröja på mig från gina som är så himla skön och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0