19 augusti

Sitter här sista dagen på sommarlovet, troligtvis mitt sista sommarlov.. Sitter här och tänker tillbaka på hur bra gårdagen slutade och hur galet det var! Tänker på hur roligt detta sommarlovet har varit och på hur sorligt det kännas att börja skolan. Ändå skönt då det är sista året sen tar jag studenten, jag fylller 18, tar körkort och blir vuxen?! Just nu känns allt bara jättekonstigt. Det ska dock bli så himla roligt att gå sista året, gå på allla studentfester, åka till prag och på studentresa. Sådana saker kan jag längta efter riktigt mycket samtidigt som jag inte lägtar till alla sena kvällar med plugg, stress och prestationsångest.

Det ska bli skönt med vardagsrutiner och känna längtan efter helg, längtan efter min pojkvän, längtan efter att åka till stockholm, längtan efter en helg full av äventyr! För nu ska jag släppa tyglarna och bara hänga med, njuta av att jag nästa år kanske flyttar hemifrån, kanske långt från mina kompisar, kanske med dom?! ingen vet och jag vill inte veta just nu jag vill bara följa med strömmen och ha ett fantastiskt sitta år på linnéskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0