17 augusti

hejhejhej,
har varit inne i stan och övningskört och det var bara jobbigt. Är inte alls van vid stadstrafik och hade lite panik på insidan. Så det måste jag göra flera flera gånger innan jag ska ta det. Om två veckor ska teorin vara klar annars får jag inte göra provet så det ska jag kämpa med imorgon bitti och på söndag!
Ikväll ska jag spela match och jag tror det är min första match sedan min senaste hjärnskakningen. Är lite rädd men det ska nog gå bra.


Om en månad fyller jag 18 år och det känns lite overkligt men det ska bli såååå himla roligt eftersom jag och tjejerna ska upp till min underbara man i Stockholm och helgen kommer då bestå av fest, god mat och lite mer fest. Just nu känner jag att det kommer bli min bästa födelsedagshelg någonsin! Nästa helg åker jag ju upp till min man så ska planera lite med carro då, hoppas hon känner för att dra med oss ut på äventyr!
och på måndag börjar skolan. Sucksucksuck, Ska ställa mig och göra massa goda smothisar på söndag som jag kan äta till frukost i veckan så slipper jag stå och göra det på morgonen. Ska försöka stressa så lite som möjligt framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0