Hejsan,  Hur mycket jag än försöker är de ...

img_1560 (MMS)

Hejsan,  Hur mycket jag än försöker är de alltid lika jobbigt att åka hem. För detta är ju mitt andra hem. Tåget rullar nog snart från stationen i Stockholm och jag känner inte alls för att åka med. Jag vill stanna kvar, för man vänjer sig något enormt vid att alltid ha någon att prata med, alltid någon bredvid eller runt omkring. Jag hatar att vara ensam för jag älskar att vara två…  Den här veckan har varit rolig och mys och jag längtar till jag kommer hit nästa gång. Då ska jag hjälpa till att flytta saker till de nya huset och det ska bli kul.  Dessutom hatar jag intercity tågen och sj som alltid är försenade… synd att det alltid ska vara så, tur att håkis och Winnerbäck förgyller min resa! Annars hade jag nog legat kvar i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0