2 april

godmorgon,
jag har precis duschat håret och rakat benen så att Andreas ska slippa mina mansben. Ha-ha. Nu är mina ben lena som babyrumpor! Mysigt faktiskt. Ska börja packa om någon minut för att sen äta frulle och sen ta bussen till hässleholm och sen tåget till Stockholm och möta upp min älskling!
Var fyra dagar sen vi träffades men de känns som mycket längre tid. Åker dit idag och stannar till Tisdag morgon. Så får ta med matten men tar nog bara med bladen för boken är så himla tung...
Får se vad vi gör i veckan men ska försöka lägga in bilder här och skriva varje dag. Brukar inte göra det när jag är där men denna gången ska jag faktiskt försöka. Även om de bara bli mobilbloggning!
Så vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0