14 april

hejsan, du kära bakisdag!

Hade en himla trevlig kväll igår! Eller ja hela dagen var extremt rolig. Vi spelade boll och krossade allt motstånd. Vi dansade och sjöng hela kvällen. Tackar alla inblandade för en trevlig kväll!
Kvällen började hemma hos Frida och slutade på Harrys.
Idag vaknade jag halv nio, packade min saker och försökte bli lite mer vaken av vad jag var för att sen åka och spela match. Matchen var i Malmö och vi mötte Ldb. Det blev vinst med 1-0 vilket var jävligt härligt! Sen nu har vi Gitt, Andreas och Hannes med kompis här på besök. Trevlans Trevlans.
Vill egentligen bara ligga i min säng kolla på film och käka onyttigheter, det hade varit så skönt.
inte den snyggaste bilden men wtf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0