11 april

hello you  !
Det finns inget bättre än att komma hem lycklig från skolan. He-he ...
Det har faktiskt varit en lugn och bra dag idag, vilket har gjort att min huvudvärk inte är så farlig.
Tränade även med cheerleder gänget och det var himla kul och jag måste erkänna att vi är faktiskt duktiga även om vi inte håller riktigt dansare standard men vi är ju inte några riktiga dansare heller. så det är så!
Nej men nu ska jag kolla på fotboll, allas vårt kära HIF möter idag örebro. Jag hoppas "mina" pågar vinner! måste verkligen gå på nästa hemmamatch, har haft oturen att vara borta nu senaste gångerna.

Till matchen väntar lite chips och väldigt mycket matte.. har prov på fredag, vilket gör mig nervös och arg för jag är så osäker när det gäller matten... argghh!
Ska även säga ett stort stort grattis till min storebror som idag tog sitt körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0