9 september

Det var inte förra året vi kollade på Håkan utan förrförra! ( viktigt )
Godmorgon, eller ja god och god. Försov mig 1,5 timme så nu har jag bråttom med att dricka mitt té för jag ska hinna slänga om skolböckerna i en annan väsk. Matchen igår var skit så låt oss inte prata om den. 
Ska bege mig till bussen om cirka 16 minuter och efter skolan hämtar jag min mobil som är på lagning ( lycklig tjej ).
Sen ska jag hem och städa m.m för ikväll kommer Andreas och det ska bli trevligt och mysigt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiin bild alicee ;) <3

2011-09-09 @ 16:47:46
Postat av: Salina Jamah

Fiiin bild alicee ;) <3

2011-09-09 @ 16:48:43
Postat av: Linnea

åh vilken fin bild på dig :)

2011-09-10 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0