7 september

Har inte haft något att skriva här så jag skrev ingenting. Ganska logiskt faktiskt. Kan ju faktiskt säga att jag har gått i två hela dagar utan att ge upp. Jag ville verkligen ge upp igår när jag nästan somnade på en lektion... ha-ha... Kolla film på eftermiddagen är inget att rekommendera speciellt inte om det handlar om stormaktstiden.. 
Sitter som vanligt och dricker mitt underbara té och ska strax packa ihop alla träningssaker för idag ska jag gå hela dagen sen hitta någonstans att äta för att sedan gå ner på österås och träna "mina" barn och eftersom det bara är en halvtimme till min egen träning efter deras hinner jag ju inte hem. Lite jobbigt men jag tycker det är roligt och så länge det är de ska jag fortsätta precis så tänker jag om mina extra kurser. 
Jag skriver antagligen lite mer senare.
puss.
Jumper – När hela världen står utanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0