4 september

Sitter och käkar godis och myser. Lyssnar på min myslist och bara glider och framförallt vilar upp mig inför en hel vecka i skolan. Har lovat mig själv att inte gå hem denna veckan bara för att jag är trött. Ska faktiskt börja asa med mig frukt till skolan så att jag kan vara nöjd och glad hela dagen. Sen har jag faktiskt planerat att TA ett eller flera extra äppel i skolan mest för att dom är goda även fast de är röda. 
Spelade faktiskt match idag och det är faktiskt de enda jag hann med att göra idag. Jag ville inte spela och var absolut inte taggad på något plan men när jag befann ute på plan så var de ändå helt okej. 
Nu börjar snart en ny vecka och nya krafter måste faktiskt plockas fram. Jag måste fixa ny header och allt ska bytas ut för nu vill jag kasta bort allt gammalt och bara mysa i allt nytt. Nu ska jag slänga på en fin ansiktsmask. Vänta på en telefonsamtal, somna det ska bli så himla skönt ! :)
Puss på er alla ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0