26 september

Haft en himla bra helg med pojken min. Stannade tills idag. Fick upp honom hyfsat tidigt och kände mig lite dum för att jag inte hittar själv. Han skulle dock upp och jobba så han var ju nästan tvungen att gå upp han också. Alltid lika roligt att komma dit och mysa lite. 

Har dock suttit på tåg hela dagen så nu är jag duktigt trött. Såg att det inte var så många som hade frågor till mig så nu tänker jag bara påminna om att jag faktiskt har en liten frågestund här på bloggen om ni tittar några inlägg ner! 
Jag har inte så mycket mer att skriva än att det kommer vara en hektisk vecka eftersom jag har lovat mig själv att vara i skolan varje dag och så. Hoppade träningen ikväll men jag har inte huvudet med mig eftersom jag är super duper mega trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0