22 september

hejhejhejhejhej.
Sitter med min nya ring på mina fingrar. Den är jätte fin och jag älskar den jätte mycket. Fick lite ringar av min bror i födelsedagspresent och snacka om att jag blev en himla nöjd tjej! Har även blivit lite mer hemma i mitt jätte ljusa hår! För det var väl såhär jag ville ha de?! ELLER? 
Hihi-hoho, idag är jag i alla fall en lycklig tjej. Har haft den bästa sovmorgonen i hela mitt liv, kollat på "VAKNA! med the voice och ätit lite choklad. Nu ska jag hoppa in i duschen, slänga på mig lite kläder, äta frukost och dra mig i väg till frisören för att fixa lite till med håret mitt. DET FÅR JU ABSOLUT INTE VARA GULT!
Det är i alla fall en av mina mardrömmar. Typ att min pojk inte ska tycka att jag är snygg för att mitt hår är GULT!? Jag menar vem vill ha gult hår! INTE jag i alla fall! 
Sitter atm och lyssnar på tidernas bästa artist enligt mig, MAGGNUS UGGLA! Jag har älskat honom sen jag var mini liten. Det har alltid varit uggla och Håkis ! 
När jag har duschat och ser lite mer anstädig ut så kommer det förmodligen in en bild på min "nya" hårfärg. BTW jag älskar min frisör! Hon plockade mina ögonbryn igår helt gratis, helt fantastiskt snällt! TACKAR HANNA på FÖRSTA AVENYN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0