22 september

nu har jag nästan gjort allt nödvändigt som måste göras innan man träffar en pojk. Ska packa också men har ångest för vad jag ska ta med mig så jag gör det imorgon.
Idag gav mina klackisar mig skavsår uppe på tån och jag kände inte de fören jag stoppade ner fötterna i ett fotbad med fotsalt i.... FY TUSAN vad ont det gjorde! Jag härdade ut och nu är mina fötter som nya igen. Riktigt skönt. Imorgon när jag vaknar ska jag försöka raka mina ben och dra på en ansiktsmask till. För det är så himla skönt.
Hoppas ni skrattar gott åt bilderna, det var Eve som önskade att jag skulle lägga upp lite fina bilder från förr. Snäll som jag är så gjorde jag det! Nu ska jag ner och sno cola av mamma och pappa MOHAHAH ! 
Sov gott alla söta små troll! 
PUSS & KRAM! 
längtar som tusan tills vi ska åka till LONDON!

Kommentarer
Postat av: Eve

å, vilka snyggisar!! :D ha det riktigt bra i Stockholm Alice, ses snart igen! :)

2011-09-23 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0